Sushi ikväll igen

Idag äter jag sushi till middag igen.
Det kanske låter som om jag är värsta lyxliraren som äter dyr sushi varje dag, men det är tredje gången i mitt liv jag äter det.
Jag har kommit fram till att jag inte tycker det är helt ushi i alla fall.

Idag fick jag elva blandade bitar med avocado, kyckling, lax och ål. Jag tror också att jag har identifierat en av bitarna som tamagoyaki.

Jag har dessutom en sallad som jag har kastat ihop. Den innehåller pasta, sallad, inlagda päronbitar, chevre, kanderad valnöt m.m. Den gjorde jag alltså innan jag fick sushin och nu undrar jag hur jag ska få i mig två portioner mat till middag.

Gottgottigott

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kyckling i sushi? Tokigt. Det har jag aldrig sett/smakat.

2008-06-18 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0