Midsommar

Midsommarhelgen har varit händelserik.
Hemma var det 50-årsfest för pappa. Eftermiddagen och kvällen bjöd på massor av lekar och glada skratt, mat och tårta och lulliga släktingar som fått smaka på några skvättar från de fem liter whiskey pappa fick i present.
Om vissa hade anat hur dagen-efter-kvällen-före skulle bli hade de nog inte gått ut så hårt. Jag nämner inga namn, men en viss medelålders kvinna fick lov att ta en öl dagen efter fär att återställa sig.
En gamm-återställare, en Mammi.

Dagen efter bar det ut till stugan också. Det blev texmexgryta och tequila, scoutlek och fotboll på tv. Kvällen slutade dock tidigt, i magsmärtor för min del.

Det var en tråkig sammanfattning av en midsommarhelg som var betydligt mycket roligare än jag fick det att låta.'
Kanske kan visa med bilder senare om jag hittar nån lämplig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0