Det här med sushi

Ikväll har jag ätit sushi.
Jag vet inte om det är min grej.
Eller om det bara är det att jag inte riktigt vet hur det går till, jag har inte bestämt mig än.

Så här gick det ikväll när jag gjorde mitt tappra försök:
-Jag spillde ut soya på bordet och över sushin.
-Sushibitarna trillade sönder hela tiden.
-Jag tog en för stor klick wasabipasta och fick en mindre chock.
-Jag kunde inte komma underfund med om jag gillade det där som ligger i en hög och som jag inte visste vad det var. Det var starkt, smakade lite tvål, men ändå gott. Jag har googlat lite och kommit fram till att det möjligtvis kan vara inlagd ingefära.
-Jag tröttnade till slut och petade ut avocadon och laxbitarna.
-Jag blev inte mätt och fick hugga in på en ceasarsallad också.

Jag vet inte om jag ska sammanfatta det som en komplett måltid eller inte. Men det som innehåller avocado är aldrig nånting jag tackar nej till.



Det är inte jag som har tagit bilden, jag har snott den genom att googla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0