Min produktivitet

Jag är lite dålig på att uppdatera, men jag har varit lite upptagen.
Jag vill ha en snygg design på min blogg innan jag börjar blogga ordentligt. Jag har försökt jobba på det, men jag kan snarare säga att det går mer bakåt än framåt.
Det gör det faktsikt med det mesta som jag ska göra.

Idag skulle jag hinna med en del saker, men jag prioriterade att klistra in kort från thailandsresan 2007 i ett fotoalbum.
För det var tydligen viktigt.
Jag fick använda mina nya skärplatta och mitt superbraiga skärverktyg, och det var ju bra. Men när jag hade limmat, skurit och layoutat många sidor var bunten med foton knappast mycket mindre än när jag började.
Eller är det inte så att den har växt?
Jo tammejfan, den måste ha förökat sig!

Jag i arbete.

Bild: Jag
(Observera att jag återfinns på sju av nio bilder på bilden.)

Kommentarer
Postat av: soffe

Hej Lainen! kul att du inte lagt ner bloggen helt! Hoppas allt är bra med dig. Jag undrar var du köpt ditt braiga skärverktyg samt underlägg? kram sofia

2008-07-05 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0