Kluven

En bild som jag tog med Sofies kamera i hennes trädgård i söndags.
Jag kände för att fota nån blomma, men alla var döda och halvruttna, förutom den här.
Eftersom objektivet på Sofies kamera knappast är anpassad för den här typen av bilder blev den inte alls som jag ville.

Men gillar jag bilden ändå?
På något sätt gör jag det, på ett annat sätt inte.
Jag är kluven.

Den första bilden är knappt redigerad överhuvudtaget, och den andra har bara blivit av med lite färg i bakgrunden.
Vilken föredrar du?

En blomma i Sofies trädgård, knappt redigerad.

En blomma i Sofies trädgård.

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tycker båda var ganska fula. Du kanske borde börja med nån ny hobby? Typ gnälla på heltid? :P

2008-07-10 @ 10:19:00
Postat av: Daniel

MEH! Moget att kommentarerna ska behöva godkännas först. Vad är det för stil?! Uppskärpning snarast!

2008-07-10 @ 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0