Inget stoppar oss nuuu

Jag försöker få Karlan att komma och hälsa på Stockholm, mig och Lainenheten i helgen.
Han säger att ha funderar på det, så jag hoppas han inte drar sig ur.
Det vore så kul med en repris på många, många favoritkvällar.

Jag har försökt muta med vattenpipa på nåt libanesiskt ställe, prideparad och utgång.
Mitt reservkort är kladdkaka med mint i, det kan han väl inte motstå?

När jag och Karlan ska dricka vin

Såhär kan det gå en kväll när Lainen och Karlan ska ha parteey. Inte ens en vinflarra utan vinöppnare stoppar oss.
Bilder: Jag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LAINEN: Ett år är det väl inte riktigt. Sista avsnittet släpptes 3 December 2007...

Men tänk själv vad mycket jobb som krävs för att färdigställa seriens avsnitt...Det är nog inte gjort på en dag eller två om man säger så...

2008-07-31 @ 11:52:26
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Jennie

hoppas han dyker upp då ;)





svar; tack så mycket! Kul att du orkade läsa de och kommentera det värmer så mycket :)

2008-07-31 @ 12:52:01
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0