Jag längtar redan tillbaka till sommaren som tog slut

Jag tog semester i augusti.
För då är det ju sommar, tänkte jag.
För det är det ju.

Men.

När vissa gula löv har börjat falla, när regnet öser ned och det är bitande kallt, då är det höst, eller hur? Ja, för det var precis vad som hände redan i början av augusti.
Jag vill bara dricka te och kura under ett duntäcke och köpa stövlar, paraplyn och varma höstjackor. Inte för att jag ens använder stövlar, men ändå.
Höst är vad det är och jag längtar tillbaka till sommaren, jag hann ju knappt uppleva den.


Nationaldagen, jag och Martin äter glass och tittar på gigantiskt, miljövänligt, ballongutsläpp. (Som om nånting som innehåller ordet utsläpp kan vara miljövänligt.)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LAINEN: Ja precis. Jag längtar mycket till alla serier är tillbaks...

2008-08-13 @ 21:58:03
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Alex

tack för att du la till =)

2008-08-13 @ 22:40:28
URL: http://alexgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0