Kaos

Idag adressändrade jag förresten.
Igen.
Min senaste adressändring gjorde jag för drygt ett halår sedan, den har inte ens registrerats på hitta.se.

Jag minns knappt hur många gånger jag har adressändrat, men efter att ha tänkt efter en stund och tittat på hitta.se har jag kommit fram till att jag har haft åtta olika postnummer:

Som ett kaos i mitt huvud.

Bilden ser ut som ett kaos och det beskriver ganska bra hur postnumren har sorterat sig i mitt huvud.

Men det beskriver ännu bättre hur posten verkar ha det. Om något skickas till det ena posnumret kan det behöva gå några steg i kedjan, verkar det som.
Hux flux dyker det upp ett brev i obbola, där jag bodde för två och ett halvt år sedan.
Eller så blir det så som det blev när banken skulle skicka en bankdosa till mig:
Den dök inte upp alls.
Inte helt okej.

Nåja, jag får hoppas på att jag inte behöver flytta många fler gånger innan jag får ett permanent boende.
Eller kommer jag alltid att vara på vift?

Kommentarer
Postat av: Anna Phe

Jag menar ju det :)



Jag har redan sett det och även prövat, men det kan inte stämma :) Anledningen till det är att alla jag frågat säger sig se bloggen som den ska och det ser bra ut, det enda som är problem för vissa webbläsare är att reklamen just hoppar upp på bloggen för vissa istället för vid sidan av som den är för mig och ett par andra. Kanske hade det att göra med kolumnen som jag inte fick till likt desinadinblogg, vet inte om det är bättre, men jag har gjort exakt som hans nu och då borde d inte hopp fel. Enligt programet du hänvisade till är allt fucked up, men det är ingen som ser den så :/

2008-08-11 @ 16:05:11
URL: http://annaphe.se
Postat av: Linda

Jag är på kräftfest, låter ju för himlarns trevligt!

2008-08-11 @ 17:24:45
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0