Någon som också vill bli zombie?

Jag kom på att jag vill göra en till zombiebild, nu när jag gjort ett test vill jag göra den bättre!
Men eftersom vissa (Martin) inte gillar mig som zombie tänkte jag att det kanske skulle vara kul att göra en liknande bild på någon annan. Mitt ansikte är faktiskt inte alltid det ultimata redigeringsobjektet!
Eller okej, min kamera har slut på batteri och jag ville ta en bild med "rätt" zombiepose så det blir extra scary.

Känner du för att bli en zombie?

-Ta i så fall en bild på dig där du har en pose som kommer att se skrämmande ut så fort du fått de rätta zombiedragen.
-Skynda dig att skicka den till mig innan nån annan hinner före och vänta på resultat.
OBS! Bilden ska vara av hyfsad storlek och kvalitet så att jag lätt kan redigera den.
(Orkar inte fixa med en jätteliten bild som är brusig eller suddig.)

Nån som är på?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag skulle varit på om inte min kamera skulle gett upp livet.

2008-08-06 @ 19:44:45
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: äma

Wow vad coolt. Jag skulle jätte gärna vilja, din bild var grymt cool. Ska jag skicka den i mail eller hur gör jag ? :D :D

2008-08-07 @ 17:07:10
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0