Min nya diet



Såhär ser min nya matdagbok ut. Den är inte så fin, fast ändå är den det.
Grejen var att jag hade varit på stan i flera timmar. I högklackat. Jag var döende i fot- och bensmärta-döden och kom på just när jag skulle hem att jag behövde ett litet block, så jag tog första bästa.

Hur som helst har jag beslutat mig för att följa en ny diet.
Den är likadan som den förra, minus socker, godis, och kakor.
Ganska stor skillnad alltså.
Och det ska jag föra matdagbok på.

Än så länge går det ganska bra, två dagar utan socker!
Jag har förstås varit sugen på socker, men allt jag äter ska skrivas i boken.
Min stolthet låter mig inte skriva ned några snedsteg, och alltså inte göra dem heller.

Håll tummarna för att det fortsätter gå bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0