Kan det vara sant?

Är detta ett skänt från ovan?



Funkar det verkligen?
Om det gör det kan mitt liv vara räddat, för bara 200 kronor!
Kan det vara sant? Och i så fall; är det någon man kan operera in i sig själv så att ingen spindel någonsin vill komma i närheten av mig mer? Kan jag lära mig att göra detta ultrafrekventa ljud så att jag kan skrämma iväg alla spindlar som planerar att försöka döda mig? Kanske kan jag operera stämbanden så att jag alltid gör detta ultrafrekventa ljud?
Ingen kommer någonsin att fatta var jag säger, men hey, spindlar NO MORE!

Om det är någon som inte fattar vad jag dillar om och varför jag känner att jag kan vara i behov av en sån här apparat, kolla in följande inlägg:

IMSE VIMSE ÄCKELSPINDEL

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha vore kul om den där prylen skulle fungera. Jag tycker verkligen inte om spindlar.

2008-08-15 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0